Music.Knows.No.Limit

.This is the haven for you to express yourselves in a rhythmic way, say what you couldn't say, using music as a tool to tell the story of yours.
.No matter the language, no matter the genre, any song or any melody that means anything or everything to you, music that are often forsaken from the radio, but awesome as hell, and wicked as heaven.
.Something unique, something different, something that makes your heart skips a beat, for all the music in the world that crosses boundaries, share it here, and share it all, let music tell us how you feel within.
.You can post it in terms of video, music code, lyrics widget, or simply paste the lyrics, or in any other forms to let it known.It can be anything, it can simply be a melody without lyrics, or a song without a rhythm[meaning you wrote it yourself], music is in your heart, not what you hear.
.If you could, write down what it makes you feel, or the story of yours that are connected to the music, or the inspiration that comes with it. And lastly, anyone from anywhere, is welcome to join.

Tuesday 23 June 2009

冰吻。Superwoman

歌词:孙露 - 冰吻
专辑:寂寞情人
词曲:王健----

翻唱比原唱好听多呢,原唱歌手是王建。=P


还记得分手的那天吗?
你伤了我的心
远望你渐渐消失的背影
我憔悴的心在淌着泪
爱个人为什么这样辛苦
我对你是不是太在乎
难道你早已心有所属
为何命运偏偏注定让我孤独

我累了 我痛了
我对你的爱已经疲惫了
我醉了 我哭了
我被你的爱彻底伤透了

爱过了 心碎了
你把我的爱终于放弃了
梦醒了 该结束了
残留最后的一个 冰吻 你走了
(分开后,一听到这首歌让我想起了你我的结局。。。你说过你只会等喜欢的女子最多一年的期限,我们分开两年了。。你应该忘了我们的回忆了吧!只有我还傻傻地期待你的出现。。)


歌手曹格 歌词:曹格 - Super woman



daring in the morningi repare for set your table
一夜都没睡但我不曾如此清醒
我的早餐准备了你爱吃的东西
这次换我等一杯咖啡的香味叫醒
想要找回每天早晨对我微笑着的你
还能够做些什么代替我的歉意
总是望着我小心翼翼顺着我呼吸
而我竟然理所当然让你精疲力尽

you are my super women oh~~
安静地在身边无条件给我梦寐以求的温柔
but i am only human
en~~
我怎么不懂你多寂寞
残忍地犯了错不能失去你
oh baby~~try to make it all yes for me
月光下紧紧靠着彼此只求夜深一点
有多久没有好好看你
只是认定了我
无论在什么时候回头
都有你的笑容
是我忽略了你也会有想要哭的感觉
没有一种付出应该永远心甘情愿
再给被宠坏的男人最后一次机会
换我等待换我等待
不要这么拒绝
you are my super women
安静地在身边
无条件给我梦寐以求的温柔
but i am only human
我怎么不懂你多寂寞残忍地犯了错不能失去你
oh baby~~
是我把爱想的太简单以为只要我存在
就能让你取暖心以为一个super woman
没有人能代替不能想象
更不能原谅这一段爱发生
you are my super women
安静地在身边无条件给我梦寐以求的温柔
but
(还记得那晚,你唱了这首我爱听的歌。。。)

No comments:

Post a Comment

Sense.Of.Music